Bretagne Passion le forum 100% Breizh
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Bretagne Passion le forum 100% Breizh


 
AccueilDernières imagesS'enregistrerConnexion
Le deal à ne pas rater :
Display Star Wars Unlimited Ombres de la Galaxie : où l’acheter ?
Voir le deal

 

 adjectifs de nationalité et quelques questions

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
Krapadoz
Thuata de dannan
Krapadoz


Masculin
Nombre de messages : 1747
Age : 36
Date d'inscription : 15/05/2005

adjectifs de nationalité et quelques questions Empty
MessageSujet: adjectifs de nationalité et quelques questions   adjectifs de nationalité et quelques questions EmptySam 6 Fév - 13:59

Honnezh a zo gall

pe

Honnezh a zo gallez

Me lâre an hani kentañ neoazh am eus klevet unan bennak e lâret an eil, nend ouian ket pe hani a zo reizh bremañ..

d'am meno eo ar frasenn gentañ kentagoude mar ne gemm ket an anv-gwan.. ha "gallez" a zo un anv avat, "honnezh a zo ur c'hallez" enta

Evel se e ya en dro ?


Ha hend-arall, klevet hoc'h c'hweus konz ag ar gerioù-se ? :
intoù
Iùiñ ( iùiñ eo ganin gwelet kement-se)

Men ve lâret an "n" e penn ar "-se" e Bro Gwened ? lod a lar -señ, lod -seun, hag ar re arall -se men avat ?


Mersi bras deoc'h
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité




adjectifs de nationalité et quelques questions Empty
MessageSujet: Re: adjectifs de nationalité et quelques questions   adjectifs de nationalité et quelques questions EmptySam 6 Fév - 15:56

Citation :
Honnezh a zo gall

pe

Honnezh a zo gallez

Me lâre an hani kentañ neoazh am eus klevet unan bennak e lâret an eil, nend ouian ket pe hani a zo reizh bremañ..

Me 'lârehe-miñ "hennezh zo ur Gall". Me 'impliehe an hanv, kentoc'h eit an hanv-gwann ba frazennoù sort-sen.

Citation :
d'am meno eo ar frasenn gentañ kentagoude mar ne gemm ket an anv-gwan.. ha "gallez" a zo un anv avat, "honnezh a zo ur c'hallez" enta

ya, mes ema rhet deoc'h lakat ur letrenn vras ba penn-ketañ an hanvoù "nationalité".
Mod'räll, ema rhet gouiet penaost ur Gall = un Gallo (Haut-Breton) petremant un den zo citoyen français mes ha 'ouia ket breton.
Mem tra eit Bro-C'hall / ar Vro Gall (mod-se 'vez lâret ba ma bro) : pays gallo et la France entière à l'exception de la Basse-Bretagne, càd partout sauf là où on parle breton.
"La France" qui contient la Basse-Bretagne, c'est ar Frañs ou Bro-Frañs. Ar re 'ouia breton n'int ket Gallaoued, mes Frañsijen int, e-keñver an administrasion.

Citation :
Men ve lâret an "n" e penn ar "-se" e Bro Gwened ? lod a lar -señ, lod -seun, hag ar re arall -se men avat ?

normalemant eh vez klawet an -n (-sen) pa vez ur vogalenn àr-lerc'h (mes pas kement-sen pa vez ur gensonenn).
Revenir en haut Aller en bas
Ostatu
Breton Passioné
Breton Passioné



Nombre de messages : 3655
Age : 57
Lec'hiadur/Localisation : Lutetia Parisiorum
Date d'inscription : 06/05/2008

adjectifs de nationalité et quelques questions Empty
MessageSujet: Re: adjectifs de nationalité et quelques questions   adjectifs de nationalité et quelques questions EmptyLun 15 Fév - 19:16

dans le dictionnaire de F. Favereau, on peut lire p.266 : "ur C'hallez eo-hi" ; "hennezh zo gall".
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





adjectifs de nationalité et quelques questions Empty
MessageSujet: Re: adjectifs de nationalité et quelques questions   adjectifs de nationalité et quelques questions Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
adjectifs de nationalité et quelques questions
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Quelques questions (Cod, et "Bou")
» questions multiples...
» Deux questions de prononciation en vannetais (An Alre)
» questions de toute sorte
» Petites questions grammaticales...

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Bretagne Passion le forum 100% Breizh :: Général :: Linguistique / En Breton et Gallo-
Sauter vers: