| Penaos e vez lâret... | |
|
|
|
Auteur | Message |
---|
Luk Galaad
Nombre de messages : 819 Age : 49 Lec'hiadur/Localisation : Bro Gernev Date d'inscription : 19/07/2009
| Sujet: Penaos e vez lâret... Mer 8 Déc - 20:24 | |
| Ezhomm 'm eus sikour....
1- Merci de m'avoir... (écouter, aider...) Mersi deoc'h da vezañ sikour ach'anon ??? aucune idée.
2- J'aurai aimé danser Plijet e vije din dañsal ? Plijadur em bije o tañsal ?
J'aurai du manger moins ?
J'aurai pu.... J'aurai du... J'aurai voulu...
| |
|
| |
yannalan Roi Breton
Nombre de messages : 1243 Age : 72 Lec'hiadur/Localisation : er vro Pourlet Date d'inscription : 06/06/2008
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Mer 8 Déc - 20:31 | |
| Salud deoc'h
1)Mersi deoc'h da vezañ sikouret ac'hanon
2) Dañsal en dehe (defe, dije selon les coins) plijet din
3) Gwelloc'h e vije bet din debriñ nebeutoc'"h
4 ..... em bije | |
|
| |
Luk Galaad
Nombre de messages : 819 Age : 49 Lec'hiadur/Localisation : Bro Gernev Date d'inscription : 19/07/2009
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Mer 8 Déc - 20:47 | |
| hopala ! pebezh tizh 1- Goude bezañ lenn : après voir lu... n'eo ket goude bezañ lennet... Sur out e ya ar verb gant -et ? sikouret et non pas sikour ? 2- - Citation :
- Dañsal en dehe (defe, dije selon les coins) plijet din
? Ne gomprenan ket... ne vez ket lâret : Plijet on bet dañsal (evit lâr : J'ai aimé dansé). Plijet zo displeget gant BEZAN, neuze e vefe "Plijet e vijen bet dañsal" ? Gallout a rez displegañ din ? 3- Je préfére danser : Gwell eo ganin dañsal J'ai préféré danser : ??? J'aurai préféré danser : ??? Pelec'h e c'hellfen kavout titouroù barzh al levrioù yeahdur ? (hini Favereau, Kervella pe all) Mersi dit da vezañ sikouret ach'anon ! Luk | |
|
| |
Luk Galaad
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Mer 8 Déc - 23:50 | |
| An daolenn-se zo mat pe get ? J'ai... | J'aurai... | Debret em eus kranked. | Debret em bije kranked. | Gallet em eus mont da Vrest. | Gallet em bije mont da Vrest. | Fellet ez eus bet din... | Fellet e vije bet din (???) | ha petra e vez lâret... Plijet on bet... pe Plijet ez eus bet din... | |
|
| |
yannalan Roi Breton
Nombre de messages : 1243 Age : 72 Lec'hiadur/Localisation : er vro Pourlet Date d'inscription : 06/06/2008
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Jeu 9 Déc - 13:31 | |
| Goude bezañ lennet, ya (cf galleg après avoir lu)
Plijet on vez lâret,neuze e c'heller lâret "plijet on bet eo tañsal" ivez. Met moien zo lâret ivez dañsal n'eus plijet din
gwell eo din : il vaut mieux gwell eo ganin je préfère neuze gwelle oa ganin gwell e vefe (vije) ganin. Se a zepant. E lec'hioù 'zo e vez implijet "vije" ha "vefe", e lec'hioù arall unan ag an daou stumm hepken
Lâret 'vez "plijet on bet" An daolenn : akord on evit an div linenn gentañ. An deirvet a gavan iskis,met n'on ket kustum da implij ar verb-mañ. | |
|
| |
konker Ovate
Nombre de messages : 152 Age : 52 Lec'hiadur/Localisation : Molan Date d'inscription : 10/11/2008
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Jeu 9 Déc - 14:43 | |
| Goude bezañ lennet. Je ne vois pas comment faire sans un participe passé ici.
Pour "j'aurais aimé dansé", je pense qu'on dirait chez moi qqch comme : "me 'mize dañset a-walc'h".
"J'aurais dû manger moins." "Dleet 'oa din bout debret nebeutoc'h."
"J'aurais pu." Gallet 'mefe / mize.
"J'aurais voulu" "Karet 'mefe / mize"
| |
|
| |
Luk Galaad
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Sam 11 Déc - 11:36 | |
| Dreist ! mersi deoc'h ha peanos e vez lâret :
J'ai peur de ne pas avoir le temps ! | |
|
| |
Lubaner Ovate
Nombre de messages : 152 Age : 57 Lec'hiadur/Localisation : Kreiz-Breizh Date d'inscription : 20/10/2009
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Sam 11 Déc - 21:35 | |
| - Citation :
- "J'aurais dû manger moins."
"Dleet 'oa din bout debret nebeutoc'h." Même si la phrase est correct, un locuteur "naturel" dira : "Ne oa ket dleet din bezañ/boud debret kement" "Je n'aurais pas dû manger autant" | |
|
| |
konker Ovate
Nombre de messages : 152 Age : 52 Lec'hiadur/Localisation : Molan Date d'inscription : 10/11/2008
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Lun 13 Déc - 15:02 | |
| C'est vrai que ta phrase sonne mieux que la mienne... Et qu'il est souvent délicat de traduire des phrases apparemment banales. Pour "j'ai peur de na pas avoir le temps", je dirais un truc du genre " 'm eus aon 'mo ket (a-awalc'h a) amzer". "Aon 'm eus (nom)pas kaout amzer." doit s'entendre aussi, j'imagine. Mais je n'ai pas d'exemple dans mes notes personnelles de KAOU AON avec un infinitif négatif. Une autre version, écrite celle-là, doit aussi exister : "Aon am eus NA gaout amzer."
Demandons humblement de l'aide à Lubaner, Ostatu, Kaou ou Gérard pour plus d'infos. Et plus d'exemples probants. Konker. Ur paour-kaezh skolaer a vro Gernev ivez | |
|
| |
Luk Galaad
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Jeu 30 Déc - 11:27 | |
| Penaos e vez implijet ar ger "Mendare" ? Daoust hag-eñ e c'hellan implijout anezhañevel : "Mendare hag-eñ e vefe..." "Mendare" e vez implijet e Kerne Izel ? Diaes eo kavout titouroù el levrioù. | |
|
| |
yannalan Roi Breton
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Jeu 30 Déc - 13:43 | |
| Favereau 'lâra e vez implijet ba Kerne ha Leon. | |
|
| |
Luk Galaad
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Jeu 30 Déc - 14:18 | |
| OK, 'm eus ket kavet barzh yezhadur Favereau....
Posubl eo lâr "Mendare hag-eñ emañ a-du ganin"
Mendare a dalv "Je me demande..."
Trug' | |
|
| |
konker Ovate
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Ven 31 Déc - 15:34 | |
| Dija sur e c'hallez lâret an dra-se. Met ba Kernev 'vez klevet alies ar frazenn "Emaon o klask / kas goût (hag-eñ)", dezhi ar ster "je me demande si". | |
|
| |
Luk Galaad
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Ven 31 Déc - 22:47 | |
| dreist ! Evit bezañ sur... "Emaon o klas hag-eñ..." pe "Emaon o kas goût hag-eñ..."
Mat eo ?
mersi bras. | |
|
| |
konker Ovate
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Lun 3 Jan - 14:37 | |
| Pas tre ! Emaon o kas goût hag-eñ... Emaon o klask goût hag-eñ...
Stank ha stank 'vez klevet ar frazenn-se. Muioc'h evit "emaon 'n em c'houll". | |
|
| |
Luk Galaad
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Lun 3 Jan - 23:24 | |
| | |
|
| |
Luk Galaad
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Dim 9 Jan - 12:54 | |
| peseut ger e vez implijet evit lâr "priorité" ? "ma priorité c'est..." kavet 'meus ba geriadur Hemon : renk a-raok... petra a soñjit ? | |
|
| |
kiminell Elfe
Nombre de messages : 14 Age : 45 Lec'hiadur/Localisation : Париж Date d'inscription : 04/04/2009
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Lun 10 Jan - 23:24 | |
| Ar priorite ganin
ar pezh a gont ganin
ar pezh a lakan dreist pep tra
Digentañ-tout e (rankan, e falvez din...)
Emaon e-soñj ... a-raok stagañ gant un dra bennak all
Ha kement zo c'hoazh
| |
|
| |
Luk Galaad
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Mar 11 Jan - 21:12 | |
| "ar pezh a gont ganin"
an dra-se a blij din ! met perak ne larit ket : "ar pezh a gont din" ? | |
|
| |
Luk Galaad
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Dim 16 Jan - 23:29 | |
| Piv a c'hellfe lâr din penaos e vez implijet
MEUR A HINI ha MEUR A UNAN
? Peseurt diforc'h zo etrezo ? | |
|
| |
Luk Galaad
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Sam 12 Fév - 0:08 | |
| Penaos e vez troet : "une photo de classe", "un travail de classe" ?
Ur foto a glasad ?
trugarez deoc'h | |
|
| |
Tonton Job Breton acharné
Nombre de messages : 1503 Age : 40 Lec'hiadur/Localisation : Bro-Gwened Date d'inscription : 27/11/2010
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Sam 12 Fév - 19:38 | |
| "ur foto sklas", "ur labour sklas" e vehe lâret genin, d'am soñj. Met n'on ket sur. | |
|
| |
Luk Galaad
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Mar 1 Mar - 0:15 | |
| ok mersi dit. Emaon o kas goût penaos e vez distaget ar verboù a echu gant -eiñ (evel reiñ, skeiñ, etc...) tro dro Kemper. Ar pezh em eus lenet e vez lâret "oï"... [skoï]. Gwir eo evit pep verb e "-eiñ" ? petra eo vefe mat goût war an dachenn-se ? Mersi deoc'h! Luk | |
|
| |
Luk Galaad
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Sam 23 Juil - 21:07 | |
| gwelet em eus tud o tañsal gwelet em eus tud hag a zo o tañsal
Piv a c'hallfe sikour ach'anon ? petra eo an diforc'h etre an div frazenn-se ?
Penaos e vez lâret : j'ai vu des gens danser j'ai vu les gens danser
Mersi deoc'h | |
|
| |
Tonton Job Breton acharné
Nombre de messages : 1503 Age : 40 Lec'hiadur/Localisation : Bro-Gwened Date d'inscription : 27/11/2010
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... Sam 23 Juil - 21:35 | |
| "gwelet em eus tud hag a zo o tañsal" > "hag a oa o tañsal" semble plus logique. Sinon les deux phrases sont sensiblement équivalentes. Ca reviendrait à dire en français "j'ai vu des gens danser" et "j'ai vu des gens qui étaient en train de danser". Il y a une subtile différence que je n'arrive pas trop à expliquer avec des mots mais ça veut dire pratiquement la même chose. Enfin tu vois, quoi.
j'ai vu des gens danser > gwelet 'm eus tud o tañsal j'ai vu les gens danser > gwelet 'm eus an dud o tañsal
Setu ar pezh e c'hellan lâret dit.
| |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Penaos e vez lâret... | |
| |
|
| |
| Penaos e vez lâret... | |
|